Obchodní podmínky

Internetový obchod Xride.cz provozuje:

SNX s.r.o.,

Mahenova 624/11, 790 01 Jeseník,

email nipro@xride.cz,

telefon +420 777 859 882.,

IČ 24812366, zapsané v obchodním rejstříku vedenám u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 176548 

 

 

Platba

Platbu je možné provést několika způsoby:

  • dobírka - platíte při předání zboží 
  • platba převodem - platíte po objednání zboží převodem na účet

 

DOBÍRKA SLOVENSKO

V případě, že jste ze chcete odeslat zboží z našeho on-line skateshopu na Slovensko, musíte si zvolit ve košíku dopravu a platbu - "Zásilka na Slovensko - Dobírka". Připočítá se Vám dopravné a balné ve výši 210,- Kč k objednanému zboží. Tato cena platí pro odeslání zboží do celkové váhy 150 Kg. U objednávky nad 4000,- Kč Vám poštovné ani balné účtovat nebudeme. Slovenská pošta si navíc účtuje poplatek za převod finanční částky, který je daný platným ceníkem Slovenské pošty.

UPOZORNĚNÍ:
Při registraci vždy uvádějte Váš email, abychom Vás nemuseli kontaktovat v případě jakýchkoliv nejasností telefonicky a zatěžovat Vás tak dalšími finančními výdaji!!! Popř. sledujte a používejte komunikaci ohledně objednaného zboží u každé objednávky v přehledu Vašich objednávek (najdete v osobním menu po přihlášení).

 

 

Expedice a doprava

Expediční doba Vaší objednávky je čas, za který Vámi objednané zboží připravíme k odeslání a předáme dopravci (spediční společnosti, České poště apod.). Expediční doba je vždy uvedena u popisu zboží.

Doručovací doba je čas, za který Vám dopravce doveze Vámi vybrané zboží. Uvedená doba se u jednotlivých přepravních společností liší. Délku doručovací doby nemůže naše společnost ovlivnit.

EXPEDIČNÍ DOBA NA XRIDE.CZ

Naše expediční oddělení je otevřeno v pracovní dny, tedy vždy kromě víkendů a svátků. "Uvedený" počet hodin nebo dnů v kolonce expedice je nutné chápat jako počet hodin či dnů pracovních. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno od prvního následujícího pracovního dne po víkendu nebo svátku.

PŘEKROČENÍ EXPEDIČNÍ DOBY

Ve většině případů jsme schopni stanovené expediční doby dodržet. Ve výjimečných případech může dojít ke zdržení, které nemůžeme z naší strany ovlivnit a které se snažíme minimalizovat (náš dodavatel nemá zboží skladem, ačkoli to uvádí; omylem vydá jiné zboží apod.). V případě změny expediční doby Vás budeme vždy kontaktovat.

Záruční doba a opravy

Délka záruční doby se řídí platným Občanským zákoníkem (od 1.1.2003 byla prodloužena záruční doba u spotřebního zboží ze šesti měsíců na dva roky; může však být v záručním listě stanovena i delší).

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ

Náš skateshop je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Budeme Vás informovat nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zboží
  • mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)

Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: kopii faktury, popis závady, kompletní výrobek

Pokyny pro reklamaci, výměnu, nebo vrácení zboží:

  1. udělejte si kopii faktury, která Vám byla zaslána se zbožím, které chcete reklamovat, vyměnit, nebo vrátit.
  2. na druhou stranu kopie nám napište z jakého důvodu nám zasíláte zboží zpět a jakým způsobem si představujete další vyřízení, tzn. jestli chcete vrátit peníze, nebo vyměnit za jinou velikost, jiné zboží apod.
  3. takto upravenou kopii faktury přidejte do balíku a pošlete se zbožím na adresu: 
     

    XRIDE.CZ, Masarykovo nám. 60, 790 01 Jeseník

V žádném případě nám neposílejte zboží zpět na dobírku!!! Jakmile nám zboží přijde, tak Vás budeme okamžitě kontaktovat s informacemi o dalším vyřízení.

REKLAMACE PŘEPRAVNÍCH SLUŽEB

POSTUP REKLAMACE PŘEPRAVNÍCH SLUŽEB

Zboží je doručováno prostřednictvím spedičních společností. Může stát, že k Vám zásilka přijde poškozená.

V takovém případě postupujte prosím následovně:

  • Zásilku vždy prohlédněte při převzetí před dopravcem.
  • V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. Na Obchůdku zásilky kontrolujeme, balíme je velice pečlivě a odesíláme v neporušeném stavu.

V případě problému s dopravními službami napište prosím na adresu… Do předmětu uveďte "Stížnost na dopravu", stručně popište problém, uveďte kontakt na sebe, číslo zásilky nebo číslo faktury. Vaši stížnost budeme řešit s dopravcem a budeme Vás informovat o dalším postupu.

Jestliže zjistíte poškození zásilky až po otevření, jste povinni oznámit vznik škody bez zbytečného odkladu nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle +420 777 859 882.

DOPRAVA A ODBĚR

ČESKÁ POŠTA

Obchodní balík - zásilku je možné zaslat formou Obchodního balíku. Zásilky jsou doručovány do 24 pracovních hodin od převzetí z naší expedice na Vámi uvedenou adresu. V případě, že Vám zásilka nebude doručena, zůstává uložena na Vaší dodací poště po dobu sedmi pracovních dnů.

STORNO OBJEDNÁVKY

STORNO OBJEDNÁVKY Z VAŠÍ STRANY

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má zákazník (soukromá osoba) právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení těchto podmínek:

Kontaktujte nás mailem, faxem nebo dopisem s textem:

"Odstupuji jednostranně od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky nebo číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu nebo účet (uveďte prosím číslo účtu)." Datum, hůlkovým písmem napsané jméno a příjmení, podpis 
zboží doručte na:

XRIDE.CZ
Masarykovo nám. 60
790 01 Jeseník

Zboží nesmí být poškozené, musí být kompletní (včetně příslušenství) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku!

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 7 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

XRIDE.cz si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží nebo jeho části se již nevyrábí,
  • nebo se změnila cena zboží od našeho dodavatele

V tomto případě budete neprodleně kontaktován našim pracovníkem. V případě, že jste již zaplatil(a) kupní cenu, převedeme Vám tuto částku zpět na Váš účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH DAT

Informace o zpracování osobních údajů

V případě zpracování osobních údajů, které je založeno na souhlasu subjektů údajů pro účely zasílání obchodních sdělení a pro účely jiných aktivit přímého marketingu internetového obchodníka.

1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

1.1. Správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost SNX s.r.o., Mahenova 624/11, 790 01 Jeseník, email nipro@xride.cz, telefon +420 777 859 882., IČ 248 12 366, zapsané v obchodním rejstříku vedenám u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 176548 (dále jen správce).
1.2. Kontaktní údaje správce jsou následující: SNX s.r.o., Mahenova 624/11, 790 01 Jeseník, email nipro@xride.cz, telefon +420 777 859 882.
1.3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

2. ZÁKONNÝ DŮVOD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1. Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).

3. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
3.2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

4. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1. Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy, je 10 let, nejdéle však do odvolání Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů (pro tento účel zpracování).

5. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1. Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou osoby zajišťující marketingové služby pro správce.
5.2. Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

6.1. Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.
6.2. Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu. Váš souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat emailem na adresu nipro@xride.cz
6.3. Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.
6.4. Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.

Máte kdykoliv právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, včetně profilování, pokud se profilování týká tohoto přímého marketingu. Pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány.

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz